fullt upp

Hej, jag har inte haft tid att blogga. Allt har bara rullat på i full fart härborta. Jag ska berätta om gårdagen i alla fall. Jag och Line åkte till ett badhus efter skolan. Det var uppdelat män och kvinnor, så på våran avdelning fick alltså bara tjejer bada. Det såg fräscht ut utifrån och Line hade hört att badet var riktigt fint inuti också. Okej, nu kommer det..! JA, det var fräscht och så, MEN alla var nakna förutom vi två! Fy sjutton alltså! Vi tyckte det var så pinsamt så vi drog därifrån direkt. Inget bad för oss och det lär nog inte bli det heller!

Nu sitter jag och filosoferar i väntan på att åka till skolan. Efter skolan ska jag shoppa. Yes yes!
Just det, lovade ju bilder på mitt rum! Lägger upp det senare idag ;)

Bjuder på en härlig bild från igårkväll. Vi åt ute på en mezerestaurang :)

Kommentarer
Postat av: emma & josse :P

fin du är älsklingen <3 saknar dig massor!

2010-04-13 @ 12:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0