frågor!

Ska åka iväg och shoppa så snart pappsen kommer hem, men jag har inget att göra just nu, så jag gör några frågor som jag snodde från Emblas blogg :)


1. Namn: Jessica Svensson
2. Smeknamn: Jessi
3. Mellannamn: Rebecka
4. Höger- eller vänsterhänt: Höger
5. Humör just nu: Glad, utvilad :P

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 155 cm
2. Hur mycket väger du? Runt 45 tror jag
3. Frisyr? Oftast snedbena och utsläppt
4. Ögonfärg? Melerade
5. Mest nöjd med? Jag gillar mitt hår
6. Minst nöjd med? Mina ben antar jag :'(
7. Skostorlek? 37 typ
8. Glasögon? Nej
9. Har du några piercingar/tatueringar? Bara hål i öronen

FAVORITER
1. Filmer? Twilight
2. Låtar? Hmm... Just nu Fireflies med Owl City
3. Årstider? Sommar helt klart!
4. Mat/dryck? Tacos är en favorit. Jag säger nog vatten på dryck haha
5. Djur? Elefanter! De är så söta (och feta)
6. Färg? Rosa och blå
7. Parfym? Britney Spears Midnight Fantasy
8. Tv-program? Desperate Housewives, The Hills, Life of Ryan
9. Ämne i skolan? English
10. Sysselsättning? Dansa, resa, läsa

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Ingen. Det är 30 grader här så det behövs ej.
2. Vad använder du just nu för skor? Ett par gladiatorskor från DNA.
3. Favoritfärg på kläder? Blått i olika nyanser. Svart passar också alltid!
4. Favoritmaterial på kläder? Ehh, mjuka kläder? material? bomull är det väl?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par snygga vinterskor.
6. Favoritaffärer? Zara! Älskar den affären. De har allt i min stil!
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Runt 500 kr tror jag, men det är olika varje månad.
8. Favoritmärke? Acne <3
9. Vad har du för byxstorlek? Om man menar jeans, typ 25'
10. Vad har du för tröjstorlek? XS

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Rune
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu?

b) skolväska just nu? Lite papper, schema och läppglans
c) handväska eller liknande just nu? Samma som över antar jag
3. Vad är du beroende av? Godis!
4. Vilket land kommer du i från? SVERIGE!
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Ett som det står Lypsyl på haha (original i guess)
6. Vad tror du på? Spöken! Gaah!
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen
8. Vad köpte du senast? En cola efter skolan
9. Har du nåt husdjur? Nej
10. Vad bor du i? En villa (hemma) och en lägenhet (Dubai)

Kommentarer
Postat av: Elin

HejHej!

Vad gör du?

Kram!

2010-04-14 @ 20:09:20
URL: http://fleuree.blogg.se/
Postat av: Diana<3

Saknar dig gumms, du måste komma hem, jue! :(<333

2010-04-17 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0