Cha cha!

Hej på er bloggläsare! Sorry för dålig uppdatering, men jag har haft så mycket att göra den senaste veckan. Ska försöka berätta allt lite kortfattat! För det första har hela familjen (jag, mamma, pappa och Erika) installerat sig i huset! I början fick vi bo på hotell, men nu har vi fått tillgång till huset och det är jättefint. Kan lägga upp bilder på mitt rum och så senare.

Det blev inget riktigt påskfirande för våran del. Lite synd, men det är inga som firar påsk här. Jag fick lite "påskgodis" av mamma, men inte i nåt ägg så det räknas ju inte.
Just det, skolan! Jag har börjat skolan den här veckan och det är en jättefin skola! Vi är bara 8 elever i min klass och alla är från Europa. Alla är här för samma anledning som jag: föräldrarna jobbar här. Anyway, en sjukt fräsch skola och vi pratar engelska hela tiden. MVG here I come haha!

Stränderna här i Dubai är helt underbara! Igår gick jag, mamma och Erika en kvällspromenad. Det var nästan helt folktomt på stranden. Turistersäsongen har inte riktigt börjat än, så vi får väl ha stranden för oss själva ett tag till. I alla fall på kvällen. Vi tog lite bilder, så slänger upp en på mig.
Ha det bäst allesammans! Och Josse TA DET LUGNT I BACKEN FÖR HELVEEETE! Haha älskar er alla, men nu måste jag dra! Det är dags för fruktstund! Mmmm... 

Kommentarer
Postat av: josse<3

fin bild! <3 saknar dig gmn! haha jag tog det jävlit lugnt skaru veta ;) hare bäst älskling <333

2010-04-13 @ 12:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0