1 april

Hej guys! Idag har varit en skön dag! Jag har inte börjat skolan än så jag är ledig. Jag var med Line, en jättemysig tjej från Norge. Hennes pappa är co-worker med min så vi har lärt känna varandra genom dom. Det var väldigt varmt, så vi har mest varit ute och glassat.
På tal om glass, det finns bara äckliga glassar här så det blev ingen glass för mig. Seriöst de har ingen isglass ens! Dåligt dåligt... Men jag köpte chips av en liten pojke på stranden, så jag hade det gött ändå.

Jag har inte blivit lurad idag! *Stolt* Pappa försökte lura i mig nånting om kameler när jag vaknade, men jag lyssnade inte, jag ville sova! Så hans försök till aprilskämt räknas ju inte!
Hoppas ni läsare har det härligt! Ät mycket godis nu i påsk. Det ska jag göra!


Söta Line idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0